poniedziałek, 20 maja 2013

Witamy :)

Witajcie :)
Na wstępnie chciałabym przywitać wszystkich odwiedzających :)
Blog dopiero nabiera barw i z czasem będzie taki jaki powinien być, więc proszę Was o cierpliwość.
Tutaj będę się z Wami dzieliła zdjęciami jakie wykonam lalce kolekcjonerskiej. Bede chciała pokazać jej naturalność na tyle na ile mi sie to uda.
Dziś dotarła do mnie Florentynka. Lalka do tej pory mieszkała z moją koleżanka  Paauliska, a od dziś mieszkać będzie u mnie.
Zapraszam Was na bloga Pauliny: http://tosia-little-world.blogspot.com
Florentynka to lalka Little Pullip - hybryda na ciałku Picco Neemo 13 cm.
Florentynka ma zmieniony makijaż, wykonany przez Paauliska.
Wig - fur wig brązowy narazie, bo na dniach sama stworzę dla niej nowy.
Oczy ma akrylowe, niebieskie 10 mm chyba najbardziej mnie urzekły :)
Florentynka zmienia imię na Rose. Mam nadzieje, że jej świat Wam się spodoba.
Będzie inny niż Florentynki niedługo go poznacie.
Przedstawiam Wam zatem Rose :) Będzie miała inny wygląd i ubranka.
Poniżej kilka zdjęć z rozpakowywania Rose i kilka ujęć w nowym miejscu :)













7 komentarzy:

  1. Witaj kruszynko ,a imię bardzo trafione :-) Pozdrawiam i czekam na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy cię Rose!będziemy cie tu odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy Rose :) Pokaż nam się więcej :) Evę tez witamy w świecie lalkowo - zakręconych

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :33 Czekam na zdjęcia Rose :33

    OdpowiedzUsuń